Gå videre til hovedindholdet

k-ommentar. k-ommentar-klumme. D. 19/4 2024.

Med billedet af den bygning hvor k-ommentar og k-ommentar-klummer har haft sin redaktion de seneste 13 år, skrives nedenstående sidste og afsluttende k-ommentar / k-ommentar klumme på: k-ommentar.blogspot.com.

k-ommentar.blogspot.com   k-ommentar.blogspot.com. D. 19/4 2024. Afsluttende kommentarer begrundet i lukning af bloggen: k-ommentar.blogspot.com.

 

Fredag d. 19/4 2024.

 Her slutter aktiviteterne på: k-ommentar.blogspot.com !

De daglige k-ommentarer, og de successive supplerende k-ommentar-klummer, har gennem 13 år været daglige glæder og udfordringer.  De første år via. ”AOS” (Alt om Sønderjylland) på JV. net..  Og senere via. Facebook, som daglige k-ommentarer og successive supplerende k-ommentar-klummer. Og som for 3,5 år siden (da facebook ofte stillede sig kritisk til mine indlæg, og afviste dem), så gennem min egen blog: k-ommentar.blogspot.com.  Det er blevet til over 5.000 indlæg gennem årene.

 

Men det har også, og især gennem de seneste år,  stået klart at min blog blev overhalet ”indenom”, af den øgede overgang for mange, til udelukkende, at benytte mobil telefonen som eneste digitale medie.  Og hvor mange derved kun loggede ind på min blog, hvis jeg samtidig sendte en e.mail hilsen til dem om, at nu lå der noget på min blog, som muligvis kunne interessere dem. Et faktum som min blogs ”statistik” bekræfter mig i.

 

Så da jeg med i høje alder, nu føler en faldende koncentrations evne, samt en stigende formulerings og tastnings fejl margin. Og mine daglige redigerings og tekst skrivninger af såvel k-ommentarerne som af k-ommentar-klummerne. Har jeg valgt at stoppe medens ”legen var god”

Derfor kære læser: TAK for de 13 år med de daglige k-ommentarer og successive supplerende k-ommentar-klummer.  De har for mig været givende meningsfulde dage.  Og jeg håber det for mine læsere har været oplevelsesrige læsninger.

 

Jeg vil fremover følge med på bl.a. Facebook og komme med små skriftlige indslag og billeder, når jeg synes det er meningsfuldt.

 

Venlig hilsen,

Kaj Kongsted.

www.facebook.com/kajkongsted.

Tidligere k-ommentar og k-ommentar-klumme skriver.

Og fremover bestandig: ”Kirke og kultur forbruger i Haderslev Kommune”. 

Kommentarer

  1. Hej kaj du har gjort det godt og det er meget fornuftigt at holde medens legen er god men jeg ønsker dig alt godt fremover masser af hilsner Gunver 😀😀😀

    SvarSlet
  2. Hej Kaj. Tusind tak for dine mange, mange gode indlæg og for altid at holde kulturens flamme højt!! I disse tider hvor hverken ugeavis eller avisen selv (bortset fra Nordschleswiger) skriver om kultur og de mange arrangementer, der trods alt afholdes, så har du trofast holdt fast i at skrive om det, mange af os stadig opfatter som noget der har betydning i vores hverdag! Mange tak, Kaj og nyd et velfortjent otium fra k-ommentar. :-) Lennart

    SvarSlet
  3. Hej Kaj. Tak for din flittige indsats. Du fortjener, at kunne tage det lidt med ro. Vi håber du stadig vil få mange gode oplevelser, som andre nu må skrive om. 😊 hilsen Bent og Edel

    SvarSlet
  4. Kære Kaj. Jeg plejer at skrive til dig pr. mail, når jeg ville give en tilbagemelding, men denne gang synes jeg, at jeg vil med i rækken af dem, der siger dig tak for dine små beretninger. Jeg har glædet mig over den positive måde, du har givet os andre et indtryk af dine oplevelser på. Jeg kommer bestemt til at savne det ind imellem, men jeg har fuld forståelse for, at du sparer dine kræfter. Den kan du så bruge på fortsat at tage ud at være med til det, du har lyst til at opleve. Vi ses, når vore veje krydses til et arrangement her eller der i byen! De bedste hilsener fra Lotte.

    SvarSlet
  5. Tusind tak for dine fine og fyldetsgørende k-ommentarer!!!

    SvarSlet
  6. Osse tak for megen indholdsrig referat fra mange aktiviteter rundt omkring i vores dejlige by, vi ses og snakkes kære Kaj. Kh hundemor Ingelise

    SvarSlet
  7. 5000 indlæg på diverse medier - en imponerende indsats, Kaj. Du har forstået at udnytte dem til manges store glæde. Tænk hvilken effektivitet - sammenlignet med manden i byen der tidligere gik rundt med trommen og delte ud af de sidste nyheder. Og så de mange dejlige billeder, du også fik skudt af - hvor mange mon ? Jeg vil her en sidste gang rose dig for din altid brændende iver. Du fortjener nu at blive modtager. Hans Kirkegaard

    SvarSlet
  8. Kære Kaj
    Tak for dine altid meget positive omtaler af vores kor, og tak for dine altid skarpe og velformulerede bidrag til debatten. Jeg vil savne dem, men forstår naturligvis også, at du stopper mens legen er god. Håber vi stadig ses i kirken af og til, det ville jeg glæde mig til. Mange hilsner Tine Kierkegaard

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

k-ommentar-klumme d. 15/6 2023 / k-ommentar d. 18/6 2023.

k-ommentar d. 18/6 2023, har i afsnit 1. en beskrivelse af de arrangementer der sommeren igennem foregår på Rådhus scenen "Dramaten", Haderslev Havn, og som plakaten på nederste billede viser. Og hvor der i dag, søndag d. 18/6, kl. 10.00 foregår en gudstjeneste arrangeret af Gl. Haderslev Kirke og Sogn, sammen med LEV. Haderslev, og "Interessegruppen for Kirke og udviklingshæmmede".  Og nedenstående k-ommentar-klumme omhandler "Vor Frue Cantori" s meget fine korsangs og orgelspils oplevelse ved "Sommerkoncerten 2023" i Haderslev Domkirke d. 15/6 2023. Se nedenstående k-ommentar-klumme.  k-ommentar.blogspot.com   k-ommentar-klumme. D. 15/6 2023. Haderslev Domkirke: ”Vor Frue Cantori – Sommerkoncert”.  /  k-ommentar. D. 18/6 2023.  Hvad k. hørte, så og mener om nogle af de forudgående, nutidige og fremtidige aktuelle begivenheder. k-ommentar-klumme. D. 15/6 2023. Det var en musisk torsdag denne juni sommerdag. Der var Slesvigske Musikkorps koncert

Meddelelse. D. 29/4 2024.

  Ti dage er der gået, siden den officielle meddelelse d. 19/4 2024, om afslutningen på bloggen: k-ommentar.blogspot.com, blev meddelt på denne blog side, til savnet blev for stort !  Og omlægningen af hverdagenes natlige (kl. 3.00-6.00) blog redigeringer og skrivninger, samt den nu 80 år riges øvrige daglige gøremål, blev så mangelfulde og foranderlige, at han nødvendigvis må genåbne sin blog med de daglige opslag.  Om end de fremover bliver mere koncentreret og af mindre omfang en hidtil.  Men kære tidligere og forhåbentlig fremtidige læsere, og meget gerne kommentatorer.  Jeg er nødsaget til at genåbne min blog: k-ommentar.blogspot.com, for at få ”styr” på mine dage.  Hvilket jeg hermed meddeler ”alverden” via. denne meddelelse, og fremtidige daglige opslag i efterfølgende kortere og mere koncentreret form end tidligere.  Og sideløbende vil der så komme en del billeder og korte kommentarer, hovedsagelig fra forskellige begivenheder i Kirke og kulturelle sammen hænge på min faceboo